رونمایی علی ضیا مجری سابق تلویزیون از شغل جدیدش


رونمایی علی ضیا مجری سابق تلویزیون از شغل جدیدش

رونمایی علی ضیا مجری سابق تلویزیون از شغل جدیدش علی ضیاء ساعاتی قبل ویدئو و تصاویری در صفحه اینستاگرام اش نشر داد و از شغل تازه خود پس از مجری‌گری رونمایی کرد.

شغل جدید علی ضیا
شغل جدید علی ضیا

علی ضیا حدود ۱۱ ماه است که دیگر در تلویزیون برنامه‌ای ندارد. البته احتمالا تا غیبت به مدت نامعلوم ادامه پیدا کند. در این رابطه برخی فعالان رسانه‌ای مدعی اند که او ممنوع التصویر شده و تلویزیون قصدی برای برگرداندن او به اجرا ندارد. او آبان سال قبل هم خبر از ممنوع الخروجی‌اش داده بود و گفته بود که برای خروج از کشور به فرودگاه رفته، اما پاسپورت‌اش ضبط شده است.
اما تاکنون حرفی درباره ممنوع التصویری و ممنوع الکاری اش نزده است. البته او امروز تصاویری منتشر کرد و گفت که شغل جدیدی در پیش گرفته و دوره آموزش خلبانی برگزار می‌کند. البته کاربران معتقدند که این حرف‌های علی ضیا بیشتر جنبه طنز دارد.

بیوگرافی 

علی ضیا متولد ۲۶ شهریور ۱۳۶۴ در کاشان ، مجری است.

بیوگرافی علی ضیا
بیوگرافی علی ضیا

فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی جامدات از دانشگاه آزاد کاشان می باشد که از ۱۹ سالگی وارد رادیو شد و حالا بعنوان مجری موفق در تلویزیون حضور دارد.

علی در یک خانواده ۴ نفره بزرگ شده است، مادرش «شهره احدیث» نویسنده و پدرش «سید حسین ضیا» تاجر بوده است

وی تنها یک خواهر بزرگتر از خود بنام «شیما» دارد.بصورت جدی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ وقتی ۱۹ ساله بود از رادیو شروع کرد، ورودش به رادیو بواسطه یک دوستی اتفاقی با یکی از کارکنان رادیو میسر شد

نوشته های قبلی اش را برای سردبیر رادیو برد سپس به کمک مادرش یک آیتم طنز ۵ – ۶ قسمتی نوشت

تا اینکه کم کم تست دارد و رسما وارد نویسندگی رادیو شد .

او سپس با خواندن نوشته هایش در رادیو با لهجه کاشانی مورد توجه قرار گرفت

گردآوری:  

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱ رای



منبع